Dagen D!

Sitter vid datorn då jag kanske egentligen borde sova. Kan inte dock. För även om de flesta av tjejerna har gått hem (hade ju tjejkväll, och de vänner som inte pallrat sig hem sover så sött i olika bäddar i mitt överraskande rymliga hus), så kan jag inte bli av med känslan av att vara på topp. Varför? Jo, för idag händer det. Idag är dagen D, idag ska jag få se Håkan Hellström. Det lustiga just nu är att jag inte bara upplever positiva känslor, utan även en otrolig nervositet. Shit. Är plötsligt lite skrämd av tanken av att sitta på första raden på en konsert med denna underbara artist. Det är verkligen första raden. Högst två meter ifrån mig. Snälla, ge mig:
1. Det är så jag säger det
2. Nu kan du få mig så lätt
3. Magiskt, men tragiskt
4. Minnen av Aprilhimlen
5. Tro och tvivel
6. Hurricane Gilbert
7. Gårdakvarnar och skit
8. Kom igen Lena
9. Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
10. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
11. För sent för Edelweiss
1.... Nej, det här funkar inte, ser nog helst att han drar igenom alla sina låtar, vilket nog är en ouppnåelig önskan, så jag kommer att uppskatta vilka han än kör. Nu är det mer overkligt än någonsin. Att det faktiskt ska hända menar jag. Det är bara några timmar kvar. Gud, vad jag är nervös. Måste dock sova nu, halvfem är klockan. Så går det när man har mina underbara vänner med vilka man helt enkelt aldrig vill avbryta det roliga med.

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0