Dagens blooper.

Jag gjorde precis bort mig. Big time. Åhhh, vad pinsamt. Tänker bara berätta vad som hände väldigt kort och konsist.

Satt i telefon med Insan för några minuter sedan. Efter att vi lagt på ringde telefonen i princip direkt igen. Jag trodde att det var Ines som (som vanligt) glömt att berätta något meningslöst fakta om det vi precis snackade om och ringde upp igen för att upplysa mig om det. På nummerpresentatören stod det att numret var hemligt, vilket brukar betyda att det är hon som ringer. Så jag tar upp telefonen och svarar med ett "Heeeiiiiij bäässzzztiisszzzz" (med min vanliga typ.. flipp-mupp-röst). I andra änden av telefonen hör jag då inte Ines vanliga garv, utan istället en vuxen kvinnas väldigt förvirrade röst:
".... Aa hej, jag heter Eva och ringer från Eon, jag söker Robert I***a?"

Enough said. I'm gonna go drown myself now.

Kommentarer
Postat av: i

HAHAHAHAHA

2009-02-18 @ 10:52:47
Postat av: Quack

HAHAHAHAHAHAHAHA, asså jag skrattar högt! You just made my day!! :*

2009-02-25 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0