Grattis mor och syster :)

Idag, den 13:e februari, fyller min mamma och storasyster år! Mamma blir 43 år medan Alexandra blir 23. På väg mot pensionen båda två, om ni frågar mig. Haha, mm, lite mindervärdeskomplex från mitt håll över att inte ha fyllt 18 än.. Men grattis Alex och grattis mamma! :)

Vill även säga att det bara är FEMTON dagar kvar till Håkan! Håkan Hellström, första raden, mitten, jag och min bästa vän, malmö konserthus, femton dagar, 28:e februari, 19.30, första raden, första raden, första raden, första raden. Som ni märker snurrar det runt lite i mitt huvud när jag tänker på det här. Tror inte jag riktigt kommer att fatta det förrän jag väl sitter där och Håkan kommer in på scen. För ett "herregud, detta händer verkligen"-moment har jag inte upplevt än. Tänk att sitta någon meter ifrån en sådan underbar artist.

Har i dagarna fixat hem Explodera Bateria-dvdn, och har kollat på några låtar därifrån. Han är så bra, så bra. Även fast han var mycket yngre och mer ogammal då, var det ju fortfarande samma underbara Håkan. Nej, övriga dagar 2009 får nog det svårt med att slå den 28:e februari.

Och än en gång: Grattis mamma och grattis alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0