Inget bakgrundsgråt önskas i mina videor. Tack på förhand.

Nedan hittar ni en video ifrån Håkan Hellströms konsert på Scandinavium förra våren. Han uppträder med underbart rörande Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Tjejen som filmar stod tydligen brevid en tjej som grät och snyftade, väldigt högljutt. Så i videon hör man alltså Håkan Hellström featuring en bölande tjej. Det där får inte hända med mina videor på lördag :P, I will kill the person sitting next to me om den gör så (även om det är min bästa vän)! Samtidigt är videon ändå ganska rörande. Tjejen låter ju som att hon är på väg att bryta ihop totalt runt ~1.00, då Håkan sätter sig på scenkanten. Försöker han ta kål på stackaren eller?

Att jag stötte på den här videon var nog ganska bra, den fungerar liksom som en påminnelse åt mig själv - börjar du gråta (okej, alla vet att jag kommer det, för det gör jag alltid) så gör det tyst! Checka videon iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh hellström.. så lovely!!

2009-02-23 @ 16:08:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0