Söndagsshopping med mor

Imorse vaknade jag av av att mamma sprang in här klockan elva och skrek frågade om inte vi skulle komma iväg till stan tidigt idag. Jag hade tydligen råkat stänga av min väckarklocka i sömnen, men gjorde mig färdig i turbofart och var färdigduschad, färdigpåklädd och färdigäten redan klockan tolv (brukar ta mig minst 40 minuter att äta frukost). Trevlig shoppingdag med mamma iallafall, känns alltid som att man är fem år igen när hon är med en ute i affärer. Dessutom är det himla skönt att bara kunna skicka iväg henne för att hämta något ifall man skulle råkat ha tagit fel storlek, thöhö (6). Vidare är det skönt att vi använder hennes plastkort och inte mitt!

Med mig hem kom iallafall ett par jeans och ett par vinterboots. I know, man köper inte vinterskor i februari, men mamma insisterade på att det kunde komma mer snö de här månaderna. Och hon har rätt i att det inte är bekvämt att gå med Converse i snön..

Ikväll gäller söndagsplugg samt Grey's anatomy-tittning. Grey's har förresten äntligen blivit bra igen, vilket var på tiden. Hoppas iallafall att alla haft ett superhärligt sportlov och är redo att ta nya tag igen. Tror att det hade känts otroligt segare att komma tillbaks till skolan om det inte vore för Håkan på lördag :). Sex dagar!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0