De längsta fem dagarna någonsin

Känns som att dagarna fram till konserten har börjat kryypa fram. Fram tills för typ en vecka sedan sprang ju tiden snabbare än typ.. en sprinter (brist på fantasi idag känner jag). Har bara lördag på hjärnan hela tiden, kan inte koncentrera mig på något annat. Därför kan jag ana att temat Håkan Hellström nästan uteslutande kommer att finnas i mina inlägg fram till lördag. Hittade två riktiga ståpälsframkallare på youtube ifrån Håkans framträdande i Stockholm i våras (sätter in den andra sen). Här är en låt som jag vet att min bästa vän och jag verkligen hoppas på att få höra på lördag. Så, varsågod Insan, Minnen av Aprilhimlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0