Sjukt pepp på Harry Potter

Ikväll ska jag äntligen få en dos av Harry Potter. It's been too long. Är lite rädd för det här med Harry Potter på bio. Glömmer aldrig när jag och syrran var och såg femte filmen och jag började gråta ohejdlöst när kära Sirius dog. Gled ner längst ner i sätet och försökte gömma mig medan jag kvävde mina snyftningar. Jag har varit en riktig Harry Potter-nörd sedan elva års ålder, då jag stötte på första boken i syrrans bokhylla. Större aha-upplevelse får man leta efter, haha! Sjätte filmen som gäller nu alltså och kommer att anstränga mig till det yttersta för att knipa igen i slutet. Dumbledore. Ack, så sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Quackiefood

Hahahahahah, gotta love ya <3

2009-08-11 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0