Snart är ju då juli över..

.. vilket betyder att augusti är på väg, vilket i sin tur betyder att det snart är september. Och vad händer i september? Jo, då ser jag och Ines Håkan Hellström på Liseberg! Eftersom att jag endast jobbade för Ung I Sommar det här året och därmed fick en jäkla pisslön som jag spenderade på en underbar vecka i Montenegro så har jag dock ingen överflöd med pengar på kontot. Därför har de senaste timmarna gått åt till att lusläsa varenda paragraf om varenda vandrarhem i hela Göteborg, för att hitta ett passande ställe att bo på med bra priser och läge. Sjukt mysigt ska det bli! Eftersom att Ines inte är tillgänglig för att pratas med så har jag bestämt allting själv - precis så som jag vill ha det. Vi har några alternativ Ines, vi får kolla över de imorgon!

Jag har bara bott på vandrarhem några få gånger i mitt liv; en gång i Stockholm, en gång i Prag och någon gång när man varit på bilsemester. Tycker dock att det är jättehärligt! Jag och min fina bästis ska ha en så himla trevlig weekend i vackra Göteborg så att det inte är sant. Och jag ska gå omkring och nynna på Håkans fina låtar hela tiden! Håkan spelar fredagen den 18 september, vilket betyder att vi skolkar den skoldagen, just so you know Ines. Åker hemifrån tidigt på fredagen, anländer 2,5 timmar senare, lämnar grejerna på vandrarhemmet, promenerar lite i Göteborg innan vi tar oss till Liseberg (vi måste köa lite Ines, det är oundvikligt, vill inte stå längst bak). Eftersom att jag nu äntligen fyllt arton blir det efteråt (om vi orkar) att ge oss ut i Göteborgs nattliv, yahay!

Sedan har vi ju då lördagen som också planeras att spenderas i Göteborg. Antingen tar vi en dag på Liseberg, eller så drar vi bara runt och kollar på lite sevärdheter, lunchar och har det mysigt och åker hem samma kväll. Annars stannar vi till söndagen. Så ser planen ut Ines, vad sägs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0