I'm off to Naples

Jovars, imorgon bär det av till Italien. Jag klagar då inte, hihi. Fem dagar fyllda av värme, pizza, pasta och italienare. Inte helt fel, nej. Då bloggen inte kommer att uppdateras därifrån så tänkte jag lämna er med någonting alldeles speciellt som tåls att tittas på om och om igen. Jag pratar chockerande nog inte om Håkan Hellström. Inte heller om Timo Räisänen eller Joel Alme.

Tillsammans med Ines har jag upptäckt världens coolaste svensk. Hon heter Pella Wikingsson och är dotter till briljanta Fredrik Wikingsson. Nedan ser ni ett av fem underbara klipp som alla återfinns på youtube. Titta på dem.


Kommentarer
Postat av: quackfood

haha vad sa ungen? :P

2009-06-12 @ 20:37:13
Postat av: ange

haha hon säger "hejdå macken, ses imorn" (du vet från tvprogrammet macken med roy och roger)

2009-06-17 @ 01:37:24
URL: http://angeliquaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0