Kanske dags för ett blogginlägg?

Hoppsan, med det fina vädret försvann den tid jag vanligtvis brukar lägga på att uppdatera min fina blogg så på sistone har det nog varit lite tomt på den fronten. Jag mår iallafall bra, jag har inte gått och dött eller någonting. Nedräkningen till sommarlovet börjar nå slutfasen nu: vi har sammanlagt fem lektioner kvar innan lovet! Det om något är soft. Skåpnyckeln lämnades in idag, något som kändes ganska ledsamt. Nästa år flyttar vår kära skola oss till en annan byggnad. Känns lite halvhårt sådär. Dock kan man ju bara göra det bästa av saken, skippa klagosången och joina petrieleverna i deras slagdängor. För ja, vi ska ju faktiskt gå på pildamm.

Ber om lite överseende när det gäller det tunna blogginnehållet, värmeslagen som drabbat en titt som tätt de här dagarna verkar ha tagit på humorn såväl som på kreativiteten. Nåväl, vad mer? Jo, idag väntar en högt fruktad men välkommen studentfest. Välkommen för att det är årets första, fruktad för att jag aldrig riktigt kommit överens med tjejen ifråga. Nu återstår bara en trevlig låt att lämna er med. Vad tycker ni? Hellström, Winnerbäck, Timo? Timo får det bli, he's my man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0