Så otroligt onödigt nödvändigt

Jag gillar det här. Jag gillar den här. Jag gillar inte att jag inte kommer att ha en sådan här när jag åker hit. Jag gillar att vi imorgon äntligen får höra ett avslutningstal av den här varelsen, vilket innebär att det verkligen är sommar. Tyvärr, säger vi därmed även hejdå till han här och till det här vackra stället. Förstår vilket otroligt onödigt inlägg det här är. Även fast det toppar det här med hästlängder. Vill ni ha en rolig blogg tycker jag att ni borde kolla in den här istället. En sextonårig, väldigt intressant tjej med en vidunderlig musiksmak. Nej, nu ska jag få i mig något som för mig verkar vara livsnödvändigt, innan jag kickar igång min dag under vilken jag ska besöka min nya arbetsplats för en liten info-träff.

Precis så här tankspridd är jag idag. Vilket geni människan som kom på internetlänken måste vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0