Ännu en krävande vecka avklarad!

Ibland blir jag bara så himla stolt över mig själv. Som nu, när jag tagit mig igenom ännu en vecka med hemskt mycket viktiga saker att genomföra (TOK-presentation mm). Kommer ihåg för några veckor sedan när jag hade så mycket att göra att jag verkligen, fullt seriöst, tänkte att "nej, that's it, det här klarar jag inte av". Att kunna se tillbaka på den veckan och tänka att "jo, jag klarade det faktiskt", det stärker en så himla mycket. När man sedan får utdelning för sitt slit, får högsta betyg på sitt matteprov (mhm, det fick jag!), och inser att man klarat av allting galant trots all den stress man var under, då känner man sig himla duktig. Med all rätta om ni frågar mig. Vet inte riktigt vad jag tänkte få fram med detta inlägget. Vill väl bara skriva ner det här som en liten påminnelse till mig själv. Som ett litet peptalk. För även om det känns som att allt man gör, främst när det gäller skola, bara går dåligt och är på väg att ta kål på en, då hjälper det väldigt mycket att kunna se tillbaks på det man klarat av förut. Det var allt för mig. Ha en trevlig fredag, för det ska jag absolut ha :)!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0