Är fortfarande uppsnärjd i det blå

Skolstress hit och skolstress dit. Jag har fortfarande inte kommit ner ifrån mina moln. Går omkring och dagdrömmer om i lördags, självklart med hörlurarna i öronen, och tänker på hur lycklig jag kommer vara nästa gång jag får vara med om det här. Har i nuläget ändå inget roligare för mig, och heller inte någon lust för att ockupera hela min hjärnkapacitet med skolarbete. Så därför vandrar tankarna tillbaks till i lördags titt som tätt. Det var så himla sjukt underbart lyckat. Hm nej, är absolut inte beredd att släppa taget om min glädjeyra än. Här kommer några fler bilder:

28/2-09

28/2-09

28/2-09
Här börjar Håkan i fullständig extas att headbanga ner emot min kamera. Jag bara "aaaahhhhh!" och hoppade bakåt i ren chock.

28/2-09
"Du är bara en av mååå-åånga määnniskor jag drömt om"

28/2-09
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Förstår ni nu vad jag menar med att han satt väldigt nära?

28/2-09
Nu kan du få mig så lätt. Hihi: "Fanns det en plats, i hennes värld för två?"

Lovar att nästa inlägg kommer att handla om något annat än Håkan Hellström. Faktum är bara det att det enda jag har på hjärnan just nu förutom just konserten i lördags är negativt. Och ni vill ju hellre läsa inlägg av en positiv Angeliqua, ellerhur? Nu ska jag sätta igång med min enorma workload! Puss

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Jag har ingen relation alls till Hellström, men DIN upphetsning räcker för oss båda! Ha en bra dag hörru! :-)

2009-03-05 @ 12:52:18
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0