Badambadambaambabababaaambaaam dududududuuuudu dududuuuuduuuu wååhååh

Precis så som rubriken lyder känner jag över att det är fredag - så jäkla härligt! För er som inte förstått det är min fina rubrik hämtad ur Kom igen Lena. Tycker själv att den här låten är lika med glädje. Blir så glad, sprallig och alldeles sprudlande lycklig när jag hör den, ungefär så som det känns efter sista lektionen på fredagseftermiddagarna. Redan vid de första tonerna är man ju uppe ifrån stolen och hoppar vilt och brett. Tycker att det är på tiden att jag sätter in en video av den låt som, tillsammans med några till, gjorde Håkan ett med svenska folket för ett antal somrar sen (är väl medveten om kliché-användandet). Vad passar då bättre än min alldeles egna video av denna underbart sköna låt? Ni som tidigare hävdat att Håkan ibland tar till lite falska toner, ni har inte hört mig och de tjejerna som stod omkring mig när den här låten kom den 28e. Ni får ha lite överseende med bakgrundssjungandetskrikandet som hörs ganska tydligt. Blir så otroligt glad av denna låt och av den här videon. Vi var så fantastiskt lyckliga där framme!


Håkan Hellström med Kom igen Lena! ifrån konserten i Malmö den 28/2-09
(början är inte med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0