Förlängd helg!

21.00 på en söndagkväll. Vad gör jag vanligtvis vid den här tiden? Jo, jag sitter och gör skolarbete av något slag. Det gör jag inte idag. Vill ni veta varför? Jo, för jag är ledig imorgon! L-e-d-i-g! Precis som jag var förra måndagen då jag egentligen skulle befinna mig på någonslags science-dag på Lunds Universitet. Älskar mitt schema just nu! I nuläget är mitt enda stressmoment egentligen en viktig grupp-presentation som jag har nästa onsdag, men det känns ändå som att det kommer att gå ganska bra. Så just nu mår den här IB-eleven hyffsat okej kan jag säga :).

Nu ska jag gå ner och hämta en stor skål med glass, och sen ska jag sätta igång en film som rör ämnet för den ovan nämnda presentationen (rättegången kring the pirate bay) innan jag knyter mig till kojs. Ha en trevlig söndagskväll, och en trevlig jobb/skoldag imorgonbitti. Godnatt!

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Daniel

Njut av glassen å nati natt natt!

2009-03-15 @ 21:33:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0