Fredagnatt :)

Här sitter man hemma, nyss hemkommen ifrån en jättemysig biokväll och så hittar man kära Håkan på tv! Ingen dålig överraskning det inte! Det var dock reprisen sen i onsdags, så jag hade redan sett det. Fast vad gör det egentligen?

Ultraskillad som man är, så har jag laddat upp klippen ifrån programmet, Popcirkus, på youtube. Checka mina fina utmärkelser nedan! Håkan-fans är flitiga youtube-användare kan jag säga, för på enbart några timmar hade klippen över hundra visningar och så hade de dessutom hamnat på listorna över topprankade och mest sedda klipp. Ja, vad kan man säga? Vi älskar ju honom..


Och så var min kanal den 97:e mest sedda idag! Det är ändå ganska tufft, håller ni inte med?


Nu ska jag ta och lägga mig. Hoppas ni festar lugnt där ute på gatorna.. Eller vad säger jag? Kör på hårt, man lever bara en gång! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0