Gahh. Klänning. Nu!

Vad gör man när man har 250 kronor på kontot men måste ha en fin cocktailklänning inom en vecka? Ingen jäkla aning, men det är just i den situationen som jag befinner mig. Just nu lutar det åt att låna kära Emmas klänning, får se om den passar. Annars är nästa alternativ att experimentera lite med en klänning jag har här hemma som är lite för lång. Hade den på balen i nian, så den är verkligen superfin (lite för fin). Men syr jag bara upp den så att den går över knäna och klär ner mig lite med stora svarta "oordentliga" smycken eller något så kan den funka. Toppar jag dessutom men min egenfabrikerade lack-axelremsväska (består i princip av en kuvertväska genom vilken jag trätt ett svart jättelångt pärlhalsband som fungerar som rem), tror jag absolut att det går. Då återstår det bara att hitta någon i min närhet som är tillräckligt galen för att våga sy i det bräckliga sidentyget. I nödfall får det ju bli jag med mina klåfingriga händer, haha. Aaaah, lite panik här ändå.. Men det ska nog gå bra. *hosthost*

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0