Leave Hellström alooooone!

Klippet nedan ger mig kväljningar. Man får inte lov att som artist försöka sig på att göra en cover på en av Håkan Hellströms finaste låtar, vare sig det handlar om att hylla honom eller ej. Artisten ifråga har lyckats med att förvandla en av de vackraste låtarna i historien till något som närmast kan liknas vid en Pripps Blå-reklam. Folk som uppskattar denna version av Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, de har inte hört originalet. Själv är jag glad ifall jag kan undslippa mardrömmar efter att ha lyssnat på det här. Jag skojar inte. Snälla Sanna Nielsen, håll dig till melodifestivalen, för där tål jag dig. Inkräkta inte på det här området, för det är inte ditt. Det här området innefattar enbart Håkan Hellström och ett fåtal andra artister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0