Sömn. Ja tack!

Efter att ha fått några ynka timmars sömn sitter jag just nu i skolan på en rast under vilken jag egentligen skulle kunna ha fått så himla mycket gjort. Tröttheten har dock tagit överhanden. Vet inte riktigt vad det är med mig, sover så himla lite varenda natt. Det får bli skärpning med det så som med så mycket annat. Kommer aldrig orka fram till sommarlovet annars. Måste börja äta frukost varje dag, måste börja gå och lägga mig i tid, måste börja gå upp ur sängen första gången klockan ringer. Himla många måsten. Nåväl, det är ju ganska nödvändigt det här, så det är väl bara att sätta igång? Ikväll ska jag ligga i sängen innan halvelva, promise!

Ska försöka sätta igång med min TOK ordentligt nu. Vi har ett ultraviktigt grupparbete, så att lägga det åt sidan för att vila funkar liksom inte just nu. Ber om ursäkt för det trötta förmiddagsinlägget hörni :), lovar att jag inte är fullt så dysfunktionell som jag låter i det här inlägget. Ni får ha en trevlig onsdag!

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Daniel

Drick mycket kaffe så du orkar!

2009-03-12 @ 11:57:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0