Torrperiod

Har verkligen ingenting att skriva om, alldeles otroligt tråkigt. Mina bloggarskills går verkligen upp och ner som en bergochdalbana! Är inne i en liten torrperiod nu, så här kommer nog inte komma några intressanta updates de här dagarna. Har dessutom så otroligt mycket att göra i skolan, vilket tröttar ut en väldigt mycket. Verkar dock som att det ljusnar nästa vecka och sen så är det ju lov! Blir första påsklovet på år och dar som jag är hemma, har ju alltid hälsat på min pappa i Norge på påskloven, men han bor ju i Frankrike nu. Och någon frankrikeresa blir det inte. Inte nu iallafall :). Längtar iallafall så otroligt mycket till fredag, då denna veckan äntligen är över. Jag och Insan ska antagligen nörda oss och gå och titta på den nya 3D-filmen på Entré här i Malmö. Vi känner ju oss lite tvungna att kolla in den, även om sci-fi kanske inte står högst upp på listan över våra favoritgenrér. På lördag tror jag att det blir stan med samma människa. Och så måste jag få se Ines systerdotter som föddes i förra veckan!! Men en Ines & Angeliqua-helg alltså. Känns otroligt välbehövt.

Nu ska jag ta och öva in min del till grupp-presentationen som vi har imorgon. Sjukt skönt det ska bli när det är över. Och vill ni höra något positivt? Jag är inte nervös! Inte än iallafall.. Anyways, wish me luck och ha en trevlig tisdag!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0