Är nog en sådan där riktig tönt..

För gud vad jag längtar efter den här.



Den har världspremiär den sjätte juli, vilket ironiskt nog är på min födelsedag. Hit kommer den dock inte förrän den sjuttonde juli, och gud nåde den som hindrar mig ifrån att se den då eller stör mig under filmvisningen. En riktig Harry Potter tönt är jag, och det har jag varit sedan jag var typ nio. Kommer ihåg hur jag spenderade antingen min 13-årsdag eller min 14-årsdag (inte riktigt säker på vilken) tillsammans med den femte boken. Ingen fick i princip prata med mig på hela dagen och jag hade med mig boken vart jag än gick.

Så ja, den sjuttonde juli står jag utan tvivel utanför Filmstaden redo för att se den näst sista filmen. Kommer ha näsdukar med mig, för det behövdes när jag läste sjätte boken. Åh, vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0