Det är måndag

och jag är inte dödstrött! Underverk, mirakel eller kanske bara kicken av att ha första mockexamet avklarat? Kanske lite av alla tre. Imorgon väntar franskan, vilken det inte är lönt att plugga inför. Därför ska jag spendera måndagskvällen med en massa kaffe (gud, jag borde verkligen börja fundera över min överkonsumption på det området) och en svenskabok i vilken jag på något konstigt sätt hamnat nio kapitel bak. Ingen aning hur det hände, men ikväll ska jag bannimej komma ifatt.

Nu blev det ett väldigt "min dag har vart så och såhär och nu ska jag göra det, det och det där"-inlägg, men som ni kanske märkt i de senaste inläggen så saknar jag inspiration just nu. Hatar det verkligen, känns som att minsta uns av rolighet/intressanthet (vackra ord här) är som bortfluget ur min hjärna. Nåväl, det kommer när det kommer :). Nu blir det Svindlande höjder så det ryker om det.

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0