Ge mig en Big Mac

Usch och fy. Jag har varit sugen på ett Big Mac-meal i drygt en vecka nu. Kan någon snälla ta med mig till en McDonalds, alternativt köpa med sig McDonaldsmat hem till mig? Nu har det gått så långt att jag till och med drömde om det inatt. Drömde att jag och Insan satt på McDonalds på Gustav Adolfs Torgs uteservering (om det nu är det man kallar de fem gröna borden som står utanför) och åt hemgjorda hamburgare. Jag vet, sjukt konstigt. Så kom vi på att min mamma kanske kunde komma dit och köpa riktiga McDonaldshamburgare åt oss, och så försökte vi locka henne till Gustav hela kvällen. Kommer inte ihåg om det lyckades eller ej men fast står iallafall att jag idag vaknade ännu mer sugen på en Big Mac än förut. Cravings är så svåra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0