IB 1 - check (almost)

Nu är helvetet över. Det är över. World litt-upsatsen nästa vecka känns inte som något speciellt alls! IB 1 närmar sig sitt slut och gud vad jag har slitit det här året! Och klagat. Herregud, mina och Mias klagomål måste verkligen ha framkallat smärta i folks öron. Utdelning har det dock blivit i de flesta ämnen. Har nu en garanterad sjua i matte (!), en potentiell sjua i svenska, en sexa i engelska, environmental och franska. Och så en nedrans femma i ekonomi, men man kan ju inte få allt. Ni förstår inte hur stolt jag är över att jag klarat av det här året. Ska njuta så himla mycket av sommaren att det knappt finns på världskartan! Gud vilken lättnadskänsla jag känner nu, gråter nästan. Italien om fjorton dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0