Seven down, five to go (varning: IB-snack)

Mer än häften av mina mockexams är avklarade nu. Och jag är så himla trött. Så otroligt trött. Det är meningen att jag ska repetera tre jäkla böcker ikväll, för imorgon är det uppsatsskrivning igen. Som att tröttheten inte skulle vara nog så har mitt psyke bestämt sig för att jag ska gå och vara nervös inför morgondagen nu också. Orkar inte. Känns iallafall sjukt skönt att ha alla tre delarna av ekonomin avklarad nu. Otroligt befriande.

Har hittills fått tillbaks två prov, ett i franska och ett i svenska. Franskan fick jag en sexa på, medan jag fick min första sjua i svenskan. Tack, snälla gud (är alltså inte religiös egentligen), för den. Nu ska jag dricka upp kaffet och ta tag i mina tre finfina böcker. Förlåt för skolsnacket, hittar ingenting annat där inne i hjärnan att skriva om just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0