"SURPRISE!"

Aaaahhh, min mamma och Robert ligger just nu väldigt högt upp på listan över mina favoritpersoner. De kallade precis ner mig i köket för att visa mig någonting. Trött som jag var förstod jag inte riktigt vad det var de pekade på på datorskärmen som de så gärna ville att jag skulle se. Vill ni veta vad det var? Det var hotellet som vi tydligen ska till den 12 juni! Ja, ni hörde rätt; jag ska till Italien!! Vi stannar där i fyra nätter och fem dagar, alltså fram till den 16 juni. Ni måste förstå hur mycket jag behövde det här nu. Någonting att se fram emot liksom. Har avsett en timme av min tid denna kväll för att ta en paus ifrån alla huvudbryn och surfa runt och läsa lite om Italien och vackra Neapel. Så det ska jag fortsätta med nu. Checka bilderna nedan, dit ska jag. På riktigt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0