Vet ni vad som gör mig arg?

Att komma hem dödshungrig vid fyratiden men bli tillsagd att "mamma lagar mat när hon kommer hem, så ät ingenting nu". Att sedan vänta till klockan sex (när man då är ensam hemma för att styvpappan åkt hem till systerns lägenhet), då man bestämmer sig för att ringa mamma för att höra vart hon blir av eftersom man snart dör av hunger och inte kan få något plugg gjort innan man fått äta något. Att då höra mamma säga "Men Angeliqua, jag är ju också i Alex lägenhet, glömde jag säga det? Ta och värm någonting ur frysen om du är så hungrig", ja, that pisses me off.

Och mm, jag blir väldigt cranky när magen klarar av att låta högre än stämbanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0