188 dagar kvar; dags för studentmösseinköp

Oh yes, studentmössan är härmed beställd! Studenten händer verkligen, den finns där sex månader fram i tiden! Den andra juni smäller det för oss, helt galet. Vi blev lite carried away när vi satt framför datorerna för att göra våra beställningar, så nu har vi ett helt paket med studentprylar att längta efter. Min studentmössa blir så himla fin! På framsidan står det International Baccalaureate, på baksidan har jag mina initialer och inbroderat i vit text mot det vita tyget står det Student 2010. Nu har vi snart klarat av ena halvan av det här året - den andra borde inte vara några problem alls. Idag är det 179 dagar till mitt sista exam är skrivet och 188 dagar till studenten. Undrar under vilken dag lyckoruset kommer vara störst. Den tjugofjärde maj blir det nog väldigt känslosamt, för jag kommer att vara så otroligt lättad över att verkligen ha klarat av allt. På studentdagen däremot, då.. Ja, då blir det nog bara helt euforiskt. Det är så jag ser att det kommer bli. Den dagen är det fest från morgon till kväll (eller snarare från morgon till morgon), glädjeskrik och glädjetårar och dans-dans-dans. Andra juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0