Det går rätt krystat för tillfället

Finner det ypperligt svårt att skriva en conclusion utan att läsa igenom hela min extended på 3703 ord. Dock så känns det som ett jäkla hinder att komma till skott med att läsa alla de orden. Helt sjukt tråkigt. Jag menar, jag är ingen Stephenie Meyer i mitt skrivande precis. Så därför sitter jag istället här och peppar Winnerbäck inför fredag. Är 298 ord nog för en conclusion på en extended essay by the way? Tror knappast det, men nåväl. 300 ord får räcka till second draft. Ironiskt att det man jobbat på sedan månader tillbaks är så tråkigt att man inte ens orkar läsa igenom det själv. Vet inte hur många gånger jag läst mina första meningar sedan i augusti. Jag kan dem utantill: "In the years following the Second World War, stories of horrors worse than one can ever imagine came to the public's attention. Survivors of what we now call the holocaust had lived through terrors that people up until this day have difficulties of understanding(..blablääblöö...)". Någonting i den stilen.

Nu ska jag få till min conclusion medan jag förbereder mig på halshuggningen jag väntar mig av Berra på svensklektionen imorgon:

"Vadååååå sidan 50? Ni skulle ju förrrriiiheeeeelveteeee ha läst till sidan 219?!"
*överdriven västkustsdialekt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0