Jääjä.

En fet jävla fyra. Det är vad jag väntar mig av morgondagens prov. Blir glad för en fyra. Det är godkänt. Seriöst, så sätts våra betyg ändå helt utanför det vi gör i klassrummet. De sätts utifrån en portfolio med course work som vi skickar in och utifrån våra exams i maj. Våra lärare har inte ens någonting att göra med våra betyg. Alltså spelar våra resultat på de här proven ingen roll för oss som inte ska söka in med våra preliminära betyg. Alltså var det rätt av mig att prioritera bort det här provet. Ellerhur? Visst var det det? Åh, snälla James, döda mig inte.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det var det! <3

2009-11-10 @ 22:55:25
URL: http://miaq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0