Lasse!

Imorgon är det äntligen dags för min första Winnerbäck-konsert och tur är väl det. Mitt humör ligger verkligen i botten, vilket det gjort sedan jag först öppnade ögonen imorse. Vet inte riktigt varför. Blir iallafall helt varm inombords när jag tänker på morgondagen. Härligt med saker som inte tillhör vardagen. Såg precis att Winnerbäck sakta men säkert  närmar sig Håkan i listan över min mest spelade artist. Tjosanhoppsan, liksom.

Det är alltså allas våran Lasse som gäller imorgon. Klockan fem imorgon bjuder Alexandra mig på mat (eller ja, jag har iallafall bestämt det lite sådär halvofficiellt), sedan är det insläpp klockan sju. Konserten börjar åtta, med Andreas Grega som förband (ska lyssna in mig lite på honom nu) och halvnio går Läässe på scen. Hm, det dåliga humöret börjar sippra bort nu känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0