Löve jö insan

Sitter och skriver det sista på min labbrapport nu. Blev dock plötsligt avbruten av att jag fick mejl om att någon kommenterat min facebookstatus. Bara det att jag inte gjort någon statusuppdatering som någon kunde kommentera. Då ser jag att min lilla bästa vän som förtillfället befinner sig i Malaga loggat in på min facebook... för att skriva till mig.... genom mina egna statusar. Första reaktionen: JÄVLA IDIOTUNGE. Andra reaktionen: Massa kärlek. Gud vad jag saknar henne. Älskar dig Insan, vänta dig ett långt svarsmejl inom snar framtid. Måste bara skriva färdigt min labb och läsa min äckliga svenskabok. Saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Quackmat

how dear you talk about dwarfie that way? :O :(

2009-11-02 @ 16:01:37
URL: http://miaq.webblogg.se/
Postat av: Quackmat

i bet you wanna check out mitt nya inlägg ;) it's smokin' hot! hö!

2009-11-02 @ 19:08:08
URL: http://miaq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0