När man är lite för trött..

.. är det möjligt att man råkar göra saker som är så fullständigt korkade att det inte finns på kartan. Som att till exempel glömma bort en engelska written task (final draft) som ska vara inne på onsdag, tänka "ah okej, jag har ju bara lite böcker att läsa (lite är alltså en underdrift sporrad av min dumhet) och ett environmental systems-prov att plugga till tills på onsdag - what the heck, jag lägger mig i badkaret med Eclipse ett tag".

Att i badkaret plötsligt komma på att man glömt den här grejen, det är ingen trevlig sak att uppleva kan jag säga. Paniken flödar just nu, medan jag försöker processa vad som kan prioriteras bort och vad som måste göras, hur mycket jag måste plugga till onsdagens prov och hur arg Berra blir om han på tisdag inser att jag fortfarande bara är på sidan 50 i Juloratoriet. Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Quackmat

Haha, Berris får ta skiten :(

2009-11-08 @ 21:17:57
URL: http://miaq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0