New Moon

Min annars korta skoldag, brukar sluta elva på onsdagar, förlängdes ääääända till klockan ett idag på grund av en onödig SACO-mässa. Det tyckte jag var lite segt. Fast sedan kom lilla Insan förbi. She's home! Solbränd också den jäkeln. Eftermiddagen spenderades iallafall med henne. Vi promenerade in till stan i ett regnigt Malmö; allt för att få henne att känna att semestern är över liksom. Sedan åt jag på Burger King. Jag åt, hon åt inte. ("Men åhh, jag har ätit ute vareeeeeeenda dag i en månad nu"). Bu-hu.

Nu ska jag iväg för att se *trumvirvel som antagligen inte är nödvändig eftersom att rubriken nog avslöjar rätt mycket* New Moon! Jag har lagt ner näsdukar i väskan och är alltså fit for fight!

- You just don't belong in my world, Bella
- I belong with you

Jag ska låtsas som att jag inte redan kollat sönder alla trailers och därför låta bli att under filmen mima alla repliker som sitter djupt inpluggade i hjärnan. Lovar. Är det någon som gör det så är det alltså Ines, inte jag. Fast vem lurar jag? Allt som kommer höras från henne filmen igenom är ett oändligt snyftande blandat med en massa typ.. Hickningar. Vet inte varför, men det brukar låta så från henne under sådana här filmer. Ha-ha. Uthängd! Love ya dude. Och ha en trevlig onsdagskväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0