Positivitet! (Varning: mer IB-snack)

Jag är fullständigt megachockad på hur lätta de kommande veckorna verkar komma att bli i jämförelse med de som varit. Nu har jag inte en enda deadline förrän på fredag, och det är bara ett first draft av en economics IA. På måndag har jag word lit first draft och sen dröjer det enda till den fjärde december innan jag har final draft på den. Sedan har vi en vecka på oss till final deadline av både economics IA:n och våran kära extended essay *dundundun*. Och sedan människor, sedan har vi bara två inlämningsuppgifter kvar på hela IB. Det är vår sista economics IA och vår TOK-essay. Sedan är det bara oral presentations och exams kvar. Inga deadlines. Förstår ni? Det gör inte jag. Dessutom så känns det som att jag har en massa positivt att se fram emot nu. Titta bara!

- 20 nov: Winnerbäck på Baltiskan med syster
- 22 nov: Nedräkningen till studenten börjar med 200-dagarsfirande tillsammans med alla kära klasskamrater
- 24 nov: 'Någon' kommer hem. AAAAA ÄNTLIGEN INSAN!
- 25 nov: Jag och världens bästa Insan intar SF:s biosalonger för att få våra hjärtan brustna och återuppbyggda under loppet av några timmar. Jag pratar givetvis om att vi äntligen ska få se New Moon.
- 28 nov: Ingen mindre än Melissa Horn intar Palladium. Jag och Insan är självklart där!

Ha! Shit! Detta är bara åtta dagar såg jag nu. Åtta helt underbara dagar. Underligt hur den här dagen började på sämsta möjliga vis, efter en tre timmars kort nattsömn, för att sluta med att jag sitter här helt otroligt glad. Wanna know what's even better? Jag är ledig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mia

Things are looking up! :)

2009-11-16 @ 22:15:19
URL: http://miaq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0