Bland doopers, weepers

Min Huckleberry Vän är en sådan där charmig Håkan Hellström-låt som bara ytterst få kan uppskatta. Men ack vad mycket vi sällsynta människor tycker om den då. Eftersom den enda youtube-videon med den var så himla lame så lägger jag inte upp den här. Och med det så miste det här inlägget egentligen hela sin funktion. Jag är iallafall som vanligt trött och seg och längtar efter bättre tider. Den här söndagen har dock toppats med en härlig baksmälla (jag vet) som inte blev bättre av den två timmars långa söndagsgudtjänsten som vi fick lida igenom imorse eftersom att min kusins dop tvunget skulle ta plats just då. Tummen upp.

Labbrapporterna är fortfarande oskrivna. Sitter just nu och funderar ut hur jag kan slippa att lämna in de på onsdag. Planen som står högst upp på listan innebär att jag är sjuk på onsdagslektionen, mejlar iväg "labbrapporterna" (egentligen tomma dokument) i det format som jag vet att alla lärare alltid har problem med att öppna. Och sen så får jag helt enkelt en och en halv vecka till på mig. Vad sägs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0