Den här dagen blev ju ändå rätt okej :)

Angeliqua har en smiley i rubriken på sin blogg - då måste det vara stora grejer på gång.

Efter en väldigt, väldigt kort nattsömn väntade jag mig imorse ännu en hemsk dag fylld av motgångar som man måste kunna flytta berg för att klara av. Ungefär som de man träffade på förra veckan. Men icke sa nicke. Dagen inleddes med en så liten positiv grej som att jag hade minuterna på min sida och kom med rätt buss. Det händer inte ofta på måndagsmorgnar kan jag säga. Väl i skolan (dit jag förresten kom tio minuter för tidigt) så bestämmer sig environmental systems-läraren James för att visa oss att han inte alltid är ett monster och flyttar fram både deadlinen för våra labbrapporter och vårt prov som vi ska ha efter lovet. P-a-r-t-y. Detta innebär inte bara att jag faktiskt kanske kan göra bra ifrån mig till fredagens viktiga inlämningar utan även att jag kanske får tid till att sova hela nätter den här veckan. Som sagt, party.

Inte var det slut där. Nej, för sedan hade jag samtal om min extended essay med min supervisor. Det gick minst sagt bra, jag hade fattat allt som skulle fattas vilket innebär att det nu bara är att köra på till second draft. Och sen hade jag en skrattfylld promenad med my bästis efter skolan, och det blev jag också glad över. Så att idag är jag glad och lättad eftersom att jag äntligen fått se att allt inte alltid måste gå fel. Det måste inte gå käpprätt åt helvete hela tiden, ibland går det faktiskt bra.

Kommentarer
Postat av: Quackmat

men skriv då din bajs!

2009-10-20 @ 23:15:43
URL: http://miaq.webblogg.se/
Postat av: ange

haha dude, aggressiv much? Idag var ingen skrivardag. Idag var en 'jag-gör-snart-självmord-för-att-jag-sitter-här-alldeles-hjälplös-med-en-matte-ia-dag'.

2009-10-21 @ 00:21:23
URL: http://angeliquaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0