Det märks att man är sliten

Idag har jag tagit en paus för att sova några timmar, en paus för att kolla runt lite på datorn, två pauser för att äta och nu är det snart dags för en paus för att duscha. Undrar hur många timmar jag faktiskt suttit med pluggandet idag. Typ en? Det syns på de få orden jag har fått ihop kan jag säga. Men ja, vi tittar uppåt, uppåt, uppåt.

Appropå ingenting så har en av mina läskiga facebook-vanor förvärrats på sistone. Varenda gång jag går in på facebook när jag egentligen ska plugga så kan jag inte låta bli att snabbt checka hur många IB 2:or som är online på chatten och som därmed inte heller pluggar. Det får mig liksom att må bättre. Just nu är det till exempel åtta stycken online. Vilket då betyder att det är åtta till som inte skriver på TOK:n.

Kommentarer
Postat av: Quackmat

Hahaha! Hur många words of crap har du lyckats skrapa ihop? (no offence, haha)

2009-10-21 @ 19:27:45
URL: http://miaq.webblogg.se/
Postat av: ange

Kan väl ha vart runt 300 bajsord när du skrev den kommentaren. Haha, vill verkligen quota lovisa, men det hade nog inte vart lämpligt.

2009-10-22 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0