Hello Saferide

Hello Saferides EP 'Would you let me play this EP 10 times a day?' har spelats rätt mycket hemma hos mig de senaste månaderna. Det är något speciellt med Annika Norlin. Hennes texter är ärliga på ett vis som man inte stöter på särskilt ofta. Hon erkänner sina brister, erkänner att hon är osäker och visar att hon inte alltid kan vara den stora människan. Hm, jag vet inte. Vissa av hennes låtar griper tag i mig ovanligt starkt. Hehe, tror jag har försökt formulera det här extremt korta inlägget alltför länge nu. Kort och koncist så ligger iallafall den här artisten mig väldigt varmt om hjärtat. Lägger in en fin låt här nedan. The Quiz heter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0