Isolerad

En är i Spanien. En är i Singapore. En är i Italien. Två är i Helsingborg. Ska jag fortsätta? Jag är lite ensam i Malmö för tillfället - alla mina vänner verkar ha bestämt sig för att vara borta samma helg. Är inte deppig eller så. Känner mig bara lite strandad. Som att jag inte har något annat val än att stanna inne ikväll. Och just det faktumet känns kanske lite sorgligt. Och så hittade jag en massa bilder från semestern med Ines i somras som jag inte sett tidigare. Det var rätt kul innan jag insåg att jag inte kommer träffa den människan förrän om tjugosex dagar, och då blev jag lite deppig. Men bara lite. Hoppas du har det jättejättejättebra där nere gömms och glöm inte bort att uppdatera oss, för hela familjen är engagerad i hur det går för dig, hihi. Älskar dig mucho.

Nu ska jag ta och skriva färdigt det jag håller på med innan Skavlan börjar klockan nio. Party. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0