Jag bara klagar och klagar och klagar..

Noll energi. De flesta i min omgivning känner väl så här nu. Alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid. 231 dagar till studenten idag. Det hjälper lite. Tänk er ett liv utan skola. Så kommer mitt liv vara i minst ett år efter studenten. Tänk er! Inga måsten och framförallt ingen prestationsångest. Helt otroligt fri kommer man att känna sig. Jag ser framför mig hur jag verkligen ramlar ut ur rummet där jag skriver mitt sista exam och bara skriker och skrattar och slänger mig över Emma (vi har vårt sista exam tillsammans). Fan vad bra det kommer bli, och fan vad jag kommer ha tid till att göra vad jag vill sen. Fan vad det här året är genomförbart. Fan vad jag är bra på att peppa mig själv.

Godnatt kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0