Klart de skulle vara slut nu då.

Gick med extrem sömnbrist efter nattens pluggande väldigt tappert till banken idag för att öppna upp en internetbank, enbart för att jag idag ville få köpt mina kära Winnerbäck-biljetter till den tjugonde november. Vad händer? De är slut. Det fanns biljetter igårkväll men nej, nu är de slut. Vad fan gör jag? Han spelar i Kristianstad dagen efter. Hoppas verkligen att Alex är med på att åka dit, jag har då ingenting emot det, det är ju bara en pågatågsresa bort liksom. Har en känsla av att Alexandra kanske sätter sig på tvären dock. Lite för mycket ansträngning för någon som inte längtat i ett år liksom. Fullt förståeligt. Men åhh, det fanns ju biljetter igååår. Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0