Tips

Till alla er som ännu inte blivit hooked på Spotify. Kolla in Grooveshark. Grymt, grymt, grymt, säger jag bara. Och verkligen ett värdigt alternativ till Spotify som förpestas med reklam om man inte har Premium. Härligt brett utbud också, hih. Så kolla in det, mina musikälskande vänner. Nedan har jag pysslat ihop en playlist med underbara Joshua Radin. Sjukt praktisk grej. Anar en liten "veckans låtar"-bloggkategori i antågande i snar framtid, där jag lägger in mina mest spelade låtar varenda vecka. Det hade varit kul att ha att kolla tillbaks på senare. Jupp. Det börjar jag med på söndag. Precis vad ni vill ha; en Angeliqua som snackar ännu mer musik på bloggen. Fast jag har ju rätt bra musiksmak, det måste ni ändå erkänna? Tryck bara på play här nere så får ni höra på mästerverk. Börja med Star Mile, vetja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0