Vilken intressant kväll

I torsdags började jag jobba ordentligt på min extended. Slarvskrev en ny introduktion som jag liksom 'fixade till' igår. Idag var jag på dop hela dagen och bestämde mig därför för att extenda en lördagskväll. Klockan halvelva idag fick jag ett slags breakdown. Eller inte ett breakdown, det var mer som ett meltdown när jag insåg att det jag skrivit sög och att det inte skulle tillåta mig att fortsätta på den vägen jag ville genom hela uppsatsen. Jag deletade allt jag skrivit och började om från början igen. Nu har jag jobbat fram en ny introduktion. Jag har 350 ord. Klockan är 00.27 på en lördagskväll och mitt humör gör kullerbyttor som aldrig förr. Gud nåde dig om du skulle störa mig nu!


Kommentarer
Postat av: Quackmat

<3

2009-10-11 @ 14:19:48
URL: http://miaq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0