Ja ni, nu är vi halvvägs till tusen!

Sitter och läser igenom mina gamla blogginlägg. Vilken jobbig person jag är ibland. Vilken jobbig person jag var! Sextonåriga jag kan inte ha varit särskilt rolig. Jämt arg, jämt viktigpettrig, jämt trött (inte precis så att man hade IB 2-bekymmer att jämra sig över då inte). Och jämt benägen till att hitta på egna ord. Som viktigpettrig typ. Inte klokt vad man haft för sig på den här stackars bloggen. Ni hittar mitt allra första inlägg här. Vad jag ljög! "Helgen består oftast av en festdag, en sovdag och en pluggdag". Sextonåriga Angeliqua festade minimalt. Verkligen minimalt.

I bloggen har jag dock ibland varit ganska rolig. Och ibland pratat väldigt mycket om en viss sångare. Och ibland postat väldigt många skrattframkallande videor. Och ibland delat med mig av väldigt fina låtar.

Sanningen är nog att jag tycker att min blogg är rätt fin, trots dess aningen bristfälliga design och stundtals fantasilösa inlägg. Den är ju det, inte sant? Det här blir mitt femhundrade inlägg. Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0