Torsdag!

Jag är så sjukt trött och så sjukt stressad men så sjukt glad! Ines, kan du ta och ringa mig är du snäll, för man kan ju liksom inte "inte ta ett samtal" från mig när jag ringer just nu? You better be in a good mood dude! Imorgon klockan sex på morgonen (i know, men jag var tvungen att hålla i stålarna) sticker jag och Insan alltså iväg till Göteborg. Känns nästan som om man är på väg utomlands, så pepp är jag! Vi är ju där ända till söndag och en helg på hotell är precis vad jag behöver efter de här sista veckorna. Det har varit förbi stressigt. Hm, man kanske borde packa ner tequilan?

Om någon lärare frågar ligger jag alltså hemma och är magsjuk, inte förkyld. Det var jag ju förra veckan, remember? Nu: snabbtvätt, TOK, mat och packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0