Fy fan för mig

Snodde en tjejs Markus Krunegård-autograf igår. Trodde att personen glömt kvar sin dumma plansch. Så jag river av autografen liksom. När vi sedan suttit där i typ tio minuter kommer det då fram en tjej och rycker åt sig planschen, upptäcker hålet där hennes värdefulla autograf tidigare suttit och släpper ifrån sig ett ledsamt litet "nää". Att hon hade gråten i halsen var smärtsamt uppenbart. Då vänder hon sig mot oss och utbrister "VAR DET NI?!?!". Och då vågar jag ju såklart inte erkänna. För att vara ärlig så får jag inte fram ett enda ord. Så Ines steppar in och säger typ "Nej, det var inte vi. Men guud vad tråkigt att någon ens skulle kunna tänka sig att göra sådär". Och sedan gick stackaren därifrån med slokande axlar.

Nu sitter autografen på min vägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite charmig kul var det ändå :P

2010-02-27 @ 14:34:18
URL: http://johannasvenson.blogg.se/
Postat av: Julia

Ojdå ..

2010-02-27 @ 14:45:39
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0