En publik blogg är ju helt värdelös

Känner att jag inte fått till något intressant här på rätt länge nu. Humorn har sinat tillsammans med idéerna och lat som jag är har jag inte orkat anstränga mig. Nu var det dock så att jag hade något att skriva om. Två saker faktiskt. Och båda sakerna är så otroligt roliga att jag brister ut i asgarv så fort jag tänker på dem. Problemet är bara att de inte handlar om mig. Eller om mina kompisar. Istället handlar de om kompisars kompisar. Folk som jag hoppas inte vet om min blogg. Dock så kan de ju lika bra göra det. Vad vet jag, liksom? Så därför får jag hålla de här två jätteroliga historierna för mig själv. För att skydda de inblandade personernas dignity och skona två vänskapsrelationer och deras omgivning från vad som kunnat bli två världskrig. Ack, vad synd att ni inte får skratta med mig. Återkommer när något så här roligt händer i mitt eget liv.

Fasen. Nu kom jag på något. Fast det får ni inte veta om i detalj. Dock så gäller det mig, Mia, snöbollar, låtsasgangstergäng, förföljelse och rädsla över att vi två möjligtvis blir nästa offer för upptejpning vid lyckstolpar, alternativt en dränkning inne på skoltoaletterna.

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA, jadu, vi får se upp i framtiden! Btw, min fria-sms-grej på mobilen är slut och jag har inga pengar kvar så det är df jag inte har svarat idag! (haha, rätt kul att jag sa att jag alltid hade pengar på mobilen idag :P)

2010-01-20 @ 22:56:35
URL: http://miaq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0