Mystiskt

När man omges av förkylda människor är det kanske bara att acceptera det faktum att man själv också till slut kommer att bli smittad. Det gjorde jag. För att efter att ha haft lite kli i halsen och rinnande näsa under förmiddagen denna kära onsdag, kom jag hem för att genast känna mig jättesjuk. 'Usch, jag får nog ta och vila lite innan jag sätter igång med pluggandet, så jag orkar', liksom. Först blev det sämre, täppt i näsan var jag och halsen gjorde ont. För att inte snacka om hur trött jag var. Nu sitter jag dock här. Och mår hur bra som helst. Det kliar i halsen och näsan rinner lite, men det kan man ju knappast kalla någon massiv förkylning. Frågan jag då ställer mig är hur stor del av min rekordkorta förkylning som egentligen var riktig, och hur stor del av den som var inbillning. Jag börjar helt ärligt tvivla på mitt eget psyke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0