Karma is a f-cking bitch

Ikväll ska jag och mina kära klasskamrater ut tillsammans för att fira att våra mockexams är över. Jupp, IB intar Malmö så watch out. Literally. När jag då tänkte kolla igenom vad jag skulle ha på mig ikväll (märk vid hur jag inte refererade till det här som kvällens outfit), så kränger jag på mig mina pumps, som pga diverse händelser under infirandet av det nya året och konsekvenserna som följde därefter förblivit oanvända. "Nu har det bannemig gått två och en halv månad, nu måste det gå", tänkte jag. Men icke sa nicke. Skitfoten gör fortfarande ont när jag tar på mig tortyrredskapet som åsamkade den smärta den där så ihågkombara kvällen. Jag ska dock ha dem på mig ikväll. Lösningen blir att jag har på mig en svart extrastrumpa inuti och hoppas att alla andra är tillräckligt på lyset för att inte lägga märke till den. Praktiskt tänkande, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0